Čl. IV. - PREDAJ TOVARU DO ZAHRANIČIA

1. Našli ste na našej stránke výrobok, ktorý by ste si chceli kúpiť, ale momentálne sa nachádzate alebo žijete v zahraničí? Naším úsilím je vyhovieť želaniam všetkých kupujúcim bez ohľadu na miesto dodania tovaru. V prípade, že je to mimo územia SR, riešime platobné a dodacie podmienky individuálne v závislosti od miesta vášho pobytu a od veľkosti a hmotnosti objednaného tovaru.

2. Dôležitou informáciou pre zahraničných kupujúcich je cena za dopravu. Táto suma je určovaná individuálne v závislosti od celkovej ceny objednávky, veľkosti, objemu a miesta dodania tovaru. Túto informáciu Vám, samozrejme, vieme poskytnúť ešte pred samotnou objednávkou. V prípade, že tieto dodacie podmienky akceptujete, nebráni nám už nič v úspešnej realizácii obchodu. Tovar do zahraničia zasielame prostredníctvom kuriéra UPS. Pri doručení do ČR platíte cenu tovaru a dopravu kuriérskou službou v prepočte na Kč podľa aktuálneho kurzu Národnej banky Slovenska (www.nbs.sk).

3. Poštovné do zahraničia sa počíta individuálne a vychádza z aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru do zahraničia, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené.

Čl. V. - PLATBY ZA TOVAR , DOPRAVA A POPLATKY:

a/ Prevodným príkazom na účet predávajúceho
b/ Dobierkou
c/ Osobný odber

POŠTOVNÉ - SLOVENSKO

Predávajúci poskytuje viacero možností platenia. Vami objednané produkty budú doručené buď zásielkovou službou alebo Slovenskou poštou. Snažíme sa, aby aj poštovné bolo pre Vás čo najvýhodnejšie.

Dobierkou kuriérom s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 4,34 EUR s DPH (zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi). Pri objednávke, kde hmotnosť tovaru bude vyššia ako 10 kg, bude cena prepravy vypočítaná osobitne so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Pre objednávky s hmotnosťou vyššou ako 10kg neplatí akcia prepravy zdarma.

Dobierkou poštou s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 4,55 EUR s DPH. Pri objednávke, kde hmotnosť tovaru bude vyššia ako 10 kg, bude cena prepravy vypočítaná osobitne, so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Pre objednávky s hmotnosťou vyššou ako 10kg neplatí akcia prepravy zdarma.

Dobierkou poštou balík na poštu s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu na dodávaciu poštu - 3,44 EUR s DPH. Pri objednávke, kde hmotnosť tovaru bude vyššia ako 10 kg, bude cena prepravy vypočítaná osobitne, so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Pre objednávky s hmotnosťou vyššou ako 10kg neplatí akcia prepravy zdarma.

Balík kuriérom s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 3,39 EUR s DPH (potrebné zaplatiť na účet vopred)

Balík pošta na adresu s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 3,60 EUR s DPH (potrebné zaplatiť na účet vopred)

Balík pošta na poštu s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu na dodávaciu poštu - 2,49 EUR s DPH (potrebné zaplatiť na účet vopred)

Hotovostne v sídle spoločnosti na základe faktúry a vystaveného príjmového peňažného dokladu bez poštovného
Ceny tovaru určené v našom internetovom obchode sú uvedené s DPH a sú konečné, je však potrebné pripočítať k nim vyššie uvedené náklady na dopravu- poštovné, resp. poplatky za kuriérsku službu. Internetový obchod nevyžaduje žiadne iné poplatky spojené s realizáciou objednávky. Konverzný kurz je € = 30,1260 SKK. Uvedené ceny platia iba pre odoslanie obyčajných zásielok na Slovensko a pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielok môže byť celkové poštovné vyššie so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Ohľadom presnej výšky poštovného do zahraničia budeme informovať po potvrdení Vašej objednávky. K uvedeným sumám neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky. Balné neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky či počet objednaných titulov.
Okrem štandardného doručenia Vašej objednávky Slovenskou poštou Vám ponúkame aj komfortné doručenie kuriérom. Tento spôsob má hneď viacero výhod:
doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)
doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov či do práce

OSOBNÝ ODBER
Predávajúci Vám okrem pohodlného doručenia vašich objednávokaž ku vám domov kuriérom ponúka aj možnosť prísť si pre vašu objednávku osobne do nášho obchodu - tzv. osobný odber. Ak si zvolíte tento spôsob platby, za tovar platíte pri osobnom preberaní tovaru. Telefonicky bude dohodnutý presný čas a dátum prevzatia tovaru, aby vyhovoval obom stranám. Tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na adrese: ALTRADE spol. s r.o., Alena Kmeťová, Jedľové Kostoľany 74, 951 96, Slovensko, tel.: 00421 907 824913.

Čl. VI. - DODACIE PODMIENKY A EXPEDIČNÉ LEHOTY

1. Ak nie je v popise objednaného výrobku uvedené inak, je všetok tovar, ktorý je na sklade, expedovaný do 2 pracovných dní po potvrdení objednávky. V prípade, že sa objednaný tovar nevyrába, resp. nie je v prevádzkových možnostiach predávajúceho tovar pre kupujúceho zabezpečiť, alebo by s obstaraním tovaru boli spojené neprimerané náklady, nie je predávajúci viazaný objednávkou, o čom kupujúceho v lehote do 3 dní od zistenia tejto skutočnosti upovedomí.

2. Každý kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru emailom. Objednávku si môže skontrolovať pri prihlásení sa v systéme. O stave objednávky je kupujúci taktiež upovedomený emailom. Dodávka tovaru je uskutočnená prostredníctvom zásielkovej služby alebo poštou na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke.

3. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

4. Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. V prípade ďalšej expedičnej lehoty bude zákazník informovaný emailom, alebo telefonicky. Predávajúci je však povinný v súlade splatnou právnou úpravou dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky zo strany kupujúceho.

5. V akútnych prípadoch (napr. tovar je určený ako darček, alebo je treba ho doručiť pred odchodom na dovolenku) nás kupujúci môže požiadať o prednostné vybavenie objednávky. Je možné v objednávke uviesť prednostnú realizáciu objednávky, resp. telefonicky doplniť uvedenú požiadavku. Tovar odošleme prostredníctvom balíka zásielkovou službou s doručením do 24 hodín (nasledujúci pracovný deň od odoslania).

6. Pokiaľ časť objednaného tovaru buď nie je momentálne na sklade, alebo je potrebné na zákazku vyrobiť, celú objednávku pozastavíme a kupujúceho informujeme o približnom možnom termíne vybavenia celej objednávky. Kupujúci nás na základe tejto informácie môže požiadať o zaslanie tej časti tovaru, ktorá je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami a zvyšok tovaru bude vyexpedovaný, ihneď keď bude k dispozícii. V tomto prípade však zákazník hradí poštovné za obidve zásielky.

Čl. VII - NEDORUČENÉ ZÁSIELKY

Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásielky, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne do 7 dní od odoslania správy. Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné ako pri prvom odoslaní. Opätovné odoslanie nedoručenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ zákazník na našu výzvu v navrhnutom termíne neodpovie, objednávku stornujeme. Zákazníka na storno objednávky upozorníme. V tomto prípade bude ďalší nákup zákazníka možný len po zaplatení tovaru vopred (bankovým prevodom). Ak platba prebehne v poriadku, toto platobné obmedzenie pre ďalšie objednávky zrušíme.